geri dönüşülebilir XS,S,M

Akşama doğumgünü vardı da bu parlaklık ondan 🙂 İşe giymek için biraz uygunsuz olabilir tabii, yaz akşamları düşünülerek alındı aslında bu bluz. Hiç payetli bişeyim olmamıştı bu ciciye dek. O payetler mağaza spotlarıyla gizli gizli ışıltı saçıyordu. Yaklaşınca fiyatla beraber bakılan beden bilgisi beni bir an durdurdu, L mı, depoda yok mu, peki ya başka şubede, bu kadar çabuk mu pes edicem, asla 🙂 Harvey Nichols’ın o çok meşhur %90 indirimde alınan 3 parça large parçadan biri buydu 🙂 Tamam biraz abartlı bir hareket gibi gelebilir kulağa ama 40 yılın başında mağazaya girip, alınabilir fiyata birşeyler bulmuşum, e onlar üstüne düşeni yapmış, bende yaptım diyelim 🙂
Upuzun bir maniyle bitirelim;
Cebine bin tane indirim mesajı gelse de mağazadan ve yetmezcesine anlaşmalı bankalarından, herkesin akın akın gittiğini duysanda bir türlü vakit bulup gidemezsen ve son güne kalırsan benim gibi, XS,S,M hızlı ve zayıf kızlar tarafından çoktan tüketilmiş olsa dahi, bul iyi ve uygun bir terzi, askıda kalan L bedenleri birkaç makas hareketiyle ”geri dönüşülebilir XS,S,M” a çevirmek de zaten onun marifeti!
This entry was posted in harvey nichols, indirim, L, M, makas, naked, S, terzi, XS. Bookmark the permalink.

4 Responses to geri dönüşülebilir XS,S,M

  1. 3yedi75 says:

    harikasın, fikri alıp, bu kadar anlayan az bulunur..keyifle geziyorum, esinleniyorum, foto cekimleri kadrajları şahane..kolajlara bayıldım!!!süperdin, süpersin!!

  2. 3yedi75 says:

    harikasın, fikre bu kadar mı hakim olunur!! Bayıldım, kolaja, kadraja..Seçimlerin her zaman harikadır..O kadar heycan doldum ki, harika ,bayıldım dısında laf cıkmaz, tel acıp sana direk düşüncelerimi yavaş modda aktarıcam..devam..

  3. biu says:

    özgeeee!! desteğe bakk, çok teşekkür ederimm!!! bende çok heyecan doluyum, hadi buluşalımmm!! 🙂

  4. 3yedi75 says:

    Yorumum biri gitmedi uçtu sanmıştım, tekrar yazdım. İkisi de çıkmış. Hadi, hemen!

Leave a Reply

