gri müptelası

Bayadır yazamadım, toptan bir giriş yapıyorum bugün, sanmayın ki boş durdum bu dönemde, fotoğraf çekmeye devam edildi günbegün. Ve birikince bu fotolar anladım ki ben gri müptelasıymışım.

Griyi en kurtarıcı renk ilan ediyorum! Kararsız ruh halleri için birebir, her renkle, her ayakkabıyla, her çantayla uyumlu. En azından benle çok uyumlu olduğu aşikar 🙂

This entry was posted in ümit ünal, bis wear, bora aksu, ceket, doors, gri, koton, machka, snob. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

