Haftasonu 2. durak: Adem ile Havva & Lastik Pabuç

Haftasonu Galatamoda uğruna Beyoğlu‘na kadar geldiniz, biraz daha kalın, rotanızı Galatamoda‘ya adını veren muhite doğru çevirin. Galata kuledibindeki cicili bicili butikleri belki önceden keşfettiniz ama bu günlerde 2 konuk tasarımcı daha var Camekan Sokak‘ta. Zeynep Ökmen Adem&Havva‘nın, karşı komşusu Güneş Dericioğlu ise Lastik Pabuç‘un konuğu bundan böyle.

Zeynep Ökmen @ Adem&Havva

Zeynep Ökmen‘in bu ilk koleksiyonu. Heyecanı da, zevki de, bıcır bıcır ruh hali de birebir yansımış tasarımlarına. Kendisini yakinen tanıyorum kefilim eğlence, şıklık ve fark vaadeden tüm tasarımlarına 🙂 Bu arada fiyatları da gayet uygun.

zeynep okmen 041

IMG_1354

zeynep okmen 007

Gunseli Turkay II 045

Gunseli Turkay II 079

Gunseli Turkay II 069

Gunseli Turkay II 024
Gunseli Turkay II 018

Gunseli Turkay II 077
tulum
4644893297_3ac1144b10_b

4644893219_e80707d96e_b

Güneş Dericioğlu @ Lastik Pabuç

Soyadı üstünde bu kız bu işi biliyor! 😉 Lastik Pabuç bundan böyle, 6 ayda bir, yeni bir tasarıcıya ev sahipliği yapıyor olacak. İlk şanslı kurban Güneş Dericioğlu! 🙂 Sevgiliyle gidilebilecek altlı üstlü bir 2li oldu burası tam 🙂 Beylere Can Soylu‘nun sneakerları, hanımlara Güneş Dericioğlu‘nun benzersiz çantaları. 🙂

IMG_1439

IMG_1432

IMG_1435

This entry was posted in adem havva, çanta, can soylu, deri, galata, galatamoda, güneş dericioğlu, lastik pabuç, sneaker, zeynep ökmen. Bookmark the permalink.

12 Responses to Haftasonu 2. durak: Adem ile Havva & Lastik Pabuç

  1. sunset says:

    çantalar çok güzel fiyatları ne kadarki acaba 🙂

  2. Ezgi says:

    tulumlara bittimmm!offf neden bu kadar güzel butikler ankara'da yok offf:((

  3. Sondaki çantalar favorim 🙂

  4. Nil says:

    Her şey baya muhteşem

  5. zui says:

    o mavi tuluma aşık olmuş durumdayım!şu an itibariyle istiyorm!

  6. emine says:

    istanbul'a gelmem imkansız ama bayıldım ben bu tulumlara, bana verebileceğiniz bir telefon veya mail adresi var mı bu güzel şeylere ulaşmak için??

  7. SevincGüven says:

    lastik pabuca bayılıyoruzzz,oleey!giyim olarak değil de sneaker falan satın alabiliyorsunuz sitesinden.

  8. gazetede gördüm tebrik ederim 🙂 nice güzel haberlerin yayınlansın

  9. ya inanmıyorum ne güzel cekimler, ogün açılışta ben de Adem ile Havva'ya ben de takıldım.Çok güzel parçalar var, sen de seçmişsin hepsini:) Çizgili elbise favorim:)Güneş'in çantalarına benim de bir postum geliyor, vatkalar çok yaratıcı di mi:):)

  10. biu says:

    Sunsetcim o elimdeki mavi 328 tl idi, fiyatlar genelde bu civalarda o büyüklükteki cantalarda.Ezgicim, Zeynep Ökmen ile iletişime gecebilirsin, istersen bana mail at paylaşıyım detayları ona siparis verebilirsin.Alışverişcini'm ben de saks maviye takıldım cok fena :)Nilcim gidip görmelisin de çok güzeller gercekten!Zui o tulumun herkes peşinde ben dahil! 🙂 en son 3tane duruyordu cumartesi askıda :)Emine'cim bana mail atarsan sana zeynepin iletişim bilgilerini gönderebilirim. SevincGüven, Lastik Pabuç Galata'nın en cool magazası zaten!:)Fotografpenceremden, evet cok güzel cok sevindim ben de! Tesekkur ederım!suzzydistilize, benım de ilk favorim o elbiseydi ta ki tuluma vurulana kadar! 🙂

  11. Cerenicus says:

    Zeynep Ökmen benim de çok sevdiğim bi arkadaşım, Ankara'da olduğum için 1 haziranda gelemicem nası görcem kolleksiyonu diye hayıflanıyodum, Billur sayende gördüm, çok teşekkürler, hepsi birbirinden güzel olmuş, ellerine sağlık, çok teşekkürler :)))

  12. Zeynep Okmen says:

    Biyuuumm çok saol muhteşem yorumların için:)Zeynep sana da teşekkürler güzel fotoğraflar içinn!!! Hepinize teşekkür ederim, beğenmeniz beni çok mutlu etti hatta kış ı hazırladığım şu dönem çok çok motive etti!!! Bana okmenzeynep@gmail.com dan ulaşabilirsiniz…

Leave a Reply

