Kısalara merhem; iç etek!

IMG_2680

Markafoni‘de kışın ortasında baharlık elbiseleri indirimde bulunca, sanki çöl ortasında vaha bulmuş gibi, susuzluğu gidermek için kredi kartına sarıldığım o şuursuz anlardan bana kalan bu ciciyi, ancak giyme fırsatı bulabildim. Boyu tam kıvamında olsa da, o kadar bol ki, işe gidip gelirken giymek için çok elverişli değildi.

İmdadıma yetişen ise işte bu dantelli fırfırlı jüpon oldu. O kadar fonksiyonel bir çözüm oldu ki; taytların üstüne bir türlü istediğim uzunlukta giyecek t-shirt bulamazken, 1 karış boyuyla ilaç gibi geldi.

IMG_2681

IMG_2675

IMG_2704
Elbise: Bis Wear – Başroldeki jüpon: Yargıcı – Ayakkabı: Camper

Advertisements
This entry was posted in bis wear, camper, iç etek, jüpon, yargıcı. Bookmark the permalink.

13 Responses to Kısalara merhem; iç etek!

  1. fırfır bahane, pozlar şahane :))

  2. Style Tricks says:

    supermis bu biucum, sana da ayrı bi yakışmış 🙂

  3. Çok güzel bi çözüm yolu olmuş, kombine de ayrı bi hava katmış:)))http://aycatugce-tuna.blogspot.com/

  4. casey23 says:

    yaaa gerçekten kısa elbiselere efsanevi bi çözüm bulmuşsun ben bu konuda çok çekiyorum çok pratik bir çözüm fikir için çoook teşekkürler!!!

  5. ben elbisenin kollarını yakasını roba kısmını sevdim orjinal duruyor.

  6. jonquille says:

    gözlüğünün rengine bayıldım ben. nereden bulabiliriz 😉

  7. MODA CADISI says:

    Cicicicicicicicicici :))

  8. minik kuşum elma şekeri olmuşsun al ye

  9. biu says:

    Moda çıkmazı; poz vericem diye komik oluyor biraz ama olsun, amatör ruhu yeter ;PTeşekkür ederim Style tricks'm :)Fashion passion, tam bir can kurtarıcı gercekten.çok tesekkurler Çoşkun.Casey23, efsane çözümün en şirini ve en hesaplısı bu, indirimde şuan :)Moda(e)rator Bis ne yapsa orijinal oluyor, o yüzden çok sevıyorum.Jonquille, gözlük h&m, 5 euro. yurtdısından almıstım, hatta kahvesi ve mavısı de var. moda cadısı, sensin cici :)stil direkötürüm haha çok şekersin 🙂

  10. elif says:

    selam,jupon kaç tl idi ogrenebilir miyim?

  11. biu says:

    @ elif,30 tl diye hatırlıyorum

  12. Doorstepping says:

    Cok iyi fikirmis, iyi ki paylastin, hemen alicam 😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s