Pastırma sıcaklarında ne giyilir ki?

Hava birden soğudu, kışlıklar saklandıkları yerlerden olağanüstü hal nedeniyle çıkarıldı. Halbuki, yazlıklara alıştıra alıştıra söylecektim. Kolay değildi aniden ayrılmak. Neyse ki renginden ötürü arada kaynayanlar olmuş, pastırma yazına hızır gibi yetişen bu kolsuz elbise, durumu kotarmış. Ona eşlik eden bu ceket ise tamamen konuk sanatçı olup, yolunu gözlediği akşam serinliği tarafından fena ekilmiş!

IMG_5080

IMG_5085

IMG_5101

IMG_5109

IMG_5099

IMG_5120

Günün sonunda gökten 3 koca meteor düşmüş..Tesadüf o ki, 3ü de; buruşuk elbisesine aldırmadan poz veren, blog yazmaya daha fazla vakit ayırması gerekirken twitter kuşuyla flört eden, pastırma sıcaklarını bahane edip, off ne giysem diye tepinen ve bu ara işe hep geç kalan blog sahibesinin başına!

IMG_5067

Elbise: Miriam Ponsa – Ceket: Machka – Pabuç: Nine West – Çorap: Calzedonia – Çanta: Derishow

This entry was posted in calzedonia, derishow, machka, miriam ponsa, nine west. Bookmark the permalink.

12 Responses to Pastırma sıcaklarında ne giyilir ki?

  1. simone says:

    giyimi kuşamı bırak bi kenara en çok şu doğal pozların için seviyorum bu bloğu… eleştireyim diyorum olmuo yahuu 😀

  2. Gizzy says:

    çanta mükemmel!!!pozlar pek şeker:)

  3. Nil says:

    Çok güzeel çok güzeel 🙂

  4. casey23 says:

    bu hayatta kıskandığım sayılı insanlardan birisin!! yine çok güzel olmuşsun kutlarım!! çok çok çok kıskandım :S

  5. kiraz cicegi says:

    Merhaba. Sanırım bundan daha iyi şeyler giyilemez. Yine herzamanki gibi çok hoş olmuşsunuz:)

  6. Retromodda says:

    :)) ceketin hoşmuş

  7. Esra says:

    işte bu sefer çok şık olmuşsun:)

  8. yoruluyorum elimde şal, üzerimde kısa kollu gömlek ama ceket ve çantaya asılı pardesü… hangi birini zaptedeyim! sabahı farklı akşamı farklı bu havalar yordu beni… Alternatifler üret bize Biyuuuu!!!

  9. zep_bilgen says:

    çok tatlısın biu çok! 🙂 özellikle pabuçlarına bayıldım!www.utopikprenses.blogspot.com

  10. çok şekersin yine yahu!

  11. biu says:

    @simone :)) çok tesekkurler, ben hep boyleyim :)@gizy çok tesekkürler, cantayı ben de cok severek kullanıyorum, capraz asılabilmesi pahabiçilemez :)@nil, senin cektiklerin daha güzel ;)@casey23 kıskanacak bişi yok, mahcup etme beni :)@kirazcicegi bunları giyip cıkana kadar, cok vakit harcadım cok :)@retromada çok tesekkurler! seni dün bilun'un acılısında görmüş olabilir miyim? @sütüme sarelleme karışma, aynen ben de oyleyim, tipik lahana mode 🙂 birseyleri bir yerde unutma riski de, yere düşürme ihtimali de ayrı stres :))@zep_bilgen, pabucları ben de gecen sene cok severek almıstım!@alisveric cini, cok tesekkur ederim canımmm!!@esra çok çok tesekkurler!!

  12. kuşun cok tatlıı sen gibi 🙂

Leave a Reply

