Benim adım VAKKORAMA çekimi

Bir önceki postta Camper&Friends‘i ektim diye sızlandıysam da hayırlı bir iş içindi. Cumartesi sevgili Nil Ertürk ile Benim Adım Vakkorama dergisi için çekim yaptık.
Vakkorama‘dan seçtiğim bu elbiseye bayıldım! İçimdeki parisienne‘i tetikledi. Zaten habire bahane arıyorum ucundan da olsa parisienne gibi hissetmeye. Bir günlük oluverdim gitti! Asıl çekimden kareler ve röportaj Aralık ayında çıkacak dergide, ben de merakla bekliyorum!

Kabinde ön deneme, hemen twitter‘da paylaşıldı ve görüşler alındı. Bakalım siz de beğenecek misiniz?
photo(90)
DSCN0493
IMG_5136
IMG_5142
IMG_5147

Elbise:
Milly/Vakkorama

This entry was posted in benim adım vakkorama, camper, vakkorama. Bookmark the permalink.

12 Responses to Benim adım VAKKORAMA çekimi

  1. iLkin says:

    ayakkabilar cok fena!!!lulu ya benzettim ben niyeyse:)

  2. casey23 says:

    çok yakışmış güzel bir elbise 🙂 ama ayakkabılar nerden?!?! 🙂

  3. Diloş says:

    elbiseye bayıldım. böyle hanım hanımcık şipşirin bir elbise :))

  4. Itır says:

    ben d emerak ettim şimdi dergiyi,bak…

  5. Judy Abbott says:

    elbise sanki iki parça gibi görünüyor, çok beğendim.

  6. MODA CADISI says:

    Elbise de ayakkabılar da çok cici 🙂

  7. Berrak says:

    Biu parisien elbisen senin olsun, ayakkabilari bana ver

  8. neyran says:

    ayakkabılara bayıldımmmmmfotoğraflarda çok güzel:)

  9. zeynep says:

    elbise de sende çok güzelsiniz:)

  10. DENiZ says:

    Mukemmel! Tam senlik bir kombin, cok cok yakismis 😉

  11. simon says:

    bluzunü çok begendimm çok yakışmış

Leave a Reply

