off ne giysem @ TRENDUS BLOG ÖDÜLLERİ

Yok canım, bugün çok yağmıyor, çiseliyor sadece! Twitter‘dan sızlandığıma bakmayın, benim yüzümde de güller açacak eğer beni cici oylarınızla Blog Ödülleri‘nde desteklediğiniz gibi yine desteklerseniz. 😉

IMG_4656

Yarışma başlayalı çok zaman olmuş, heyttt diye ortasından dalıverdim, ama en gerideyim, cici oylarınızı beklerim 🙂 Katılan tüm blogları görmek ve oy vermek için buraya tıklayabilirsiniz. Herkese koccaman teşekkürler!

blogodulleri

This entry was posted in trendus blog ödülleri, yarışma. Bookmark the permalink.

10 Responses to off ne giysem @ TRENDUS BLOG ÖDÜLLERİ

  1. Ceyda Bural says:

    'tık' oy gitti 🙂 bol şans 🙂

  2. casey23 says:

    zaten benim anlamadığım 1) niye yoktun en baştan beri, 2) nasıl bu kadar geç ayıktın bu olaya? verdik gitti oyumuzu 🙂

  3. zep_bilgen says:

    nasıl tatlı bir fotoğraftır o :)bir oy da benden biucum..www.utopikprenses.blogspot.com

  4. bernay says:

    verdim gitti 🙂 tatlım bol şans.

  5. ozge says:

    bi oyu da ben verdim sana :)) ya bi de o şemsiyeyi acaba nerden aldın o kdar cok aradım ki öyle büyük geniş model?

  6. Aysegul says:

    Blogunuzu yeni keşfettim çok güzel yarışmada başarılar Ankara'dan sevgilerAyşegül http://aysegulsblog.blogspot.com/

  7. bloguna şöyle bir göz attım ve taytlarının hepsine bayıldım!

  8. blogumda sana ait küçük bir ödül var sevgiler:)

  9. trendus acılmıyor bir sorun mu var acaba ? ama önemli değil benim de blogumda bir ödulunuz var:)

  10. haha çok komik bişey oldu ya.Trendsu blog ödüllerinde desteklemek için "fashionbysiu" düşünüyordum.açtım seni görünce çok beğenirim destekliyim hemde "fashionbysiu" desteklerim dedim.seni tıkladım oy verdim aaa bi baktım sadece 1 kişiyi destekliye biliyomuşum 😀 hadi cnm güle güle kullan oyumu :))

Leave a Reply

