Category Archives: blog

Blog Ödülleri’nin en güzel yanı

Blog Ödülleri‘nde oylama başladı. İlk defa bir yarışmaya katıldım, haliyle tatlı bir heyecan da başladı. 🙂 Moda bloggerları oylama sayfasında Off Ne Giysem de yerini aldı. Bu tatlı rekabet bir yana, Blog Ödülleri‘nin en güzel yanı; henüz keşfetmediğim blogları bir … Continue reading

Posted in blog, blog ödülleri, blogger, off ne giysem | 5 Comments

My blogOSCAR goes to..

Yaratıcı blog ödüllerinden biri de benim oldu! İconjane‘m beni bu ödülle taçlandırmış, yehuu!! Şimdi de benim blogOSCAR’lar sahiplerini bulsun!! 🙂 1.DB Junk2.Iconjane3.Fashion by Siu4.Kristal küre5.Notes from my moleskine6.The Wondrous World of Wonderland7.Browni Bir 7li de kendi hakkımda sevdiğim şeyler için … Continue reading

Posted in blog, blog ödülleri, blogger, browni, deniz berdan, fashionbysiu, iconjane, kristal küre | 5 Comments

cihangir-galata tasarım hattı

bu haftasonu cihangir-galata hattında az gittim uz gittim dere tepe düz gittim, ara sokaklarda kayboldum, sıcakta kavruldum, yeni yerler keşfettim, muhteşem tasarımlarla karşılaştım, nerden başlayıp yazıcam, fotoğraf yüklicem şaşırdım, bu yüzden arayı çok açtım. Bir daha olmayacak söz 🙂 Bu … Continue reading

Posted in atölyeafra, babet, blog, building, cihangir, füsun aydınlık, galata, ipek, pazart, pick me, sadi tekin, snob, Stella McCartney, tünel, şemsiyem kadife | 11 Comments

Deneme bir..

Yıllardır bır blog sahibiyim.. ama fotograf yüklemekten başka bişey yapmamıştım..insanların aklına ne gelir de bu kadar yazardan bu kadar uzun yazıları kim okur, seni kim takip eder, ne yazıcam ki hergün gibi gibi türlü türlü ‘bahaneyle’ ertelenen bir mevzuydu bendeki.. … Continue reading

Posted in blog, derishow, haftasonu, moda, off ne giysem, tulum | Leave a comment