ofis futbolu

Haftasonu Mohini‘de yapılmadık çocukluk bırakmayınca, ertesi gün işyerine ceketle gittim. İnanılmaz ama gerçek; ilkokul formamdan sonra giydiğim ilk ceket bu! Ceket giydim de gerisi geldi mi peki, hayır, ofisteki kalede buldum kendimi 🙂 Gol yollarında pek başarılı olduğum söylenemez ama kalede ben varken ofisteki kimsenin esamesi okunmaz 😉





Jean&Şapka : Diesel – Ceket: Massimo Dutti – T-shirt: Peros

Gelelim cicilere. Bu seferkiler bildiğimiz ihraç fazlası. T-shirt Peros‘dan 9Tl’ye, Ceket, APS‘den 60Tl’ye, hem de Massimo Dutti için üretilmiş. Yıllar sonra ceket giydiysem bir sebebi de bu oldu tabii, ta İspanya‘ya kadar yorulmamış, alan vergisi&pasaport masrafına maruz kalmamış ceketi ucuza kapınca, hemen giyiverdim. APS‘ye yolunuzu arasıra düşürün derim, Zara, Massimo ve bu gruba ait markalar dışında daha birçok farklı marka mevcut, özellikle alt katta 😉 Yıllar önce H&M, French Connection, Gap aldığım da olmuştu. Bu sefer göremedim, ama belli olmaz, rastlamak an meselesi olabilir. Haftasonu öğreneyim ben bir bunu.

APS nerdedir derseniz, Anadolu yakasında, Bostancı Köprüsü’nü geçince, Vatan’n karşısında. Tabii ta buralara kadar gelmişken, 2 adım ötesindeki Diesel Outlet de 2.durağınız olsun.

This entry was posted in camper, diesel, futbol, futbol topu, massimo dutti, peros, voit. Bookmark the permalink.

5 Responses to ofis futbolu

  1. Ezgi says:

    aaa aps yi görünce iki satır bişiler yazmadan geçemedmm . Çocukken annemlerle her hafta mutlaka giderdik en alt katında çocuk parkı vardı oraya salardı bizi biz tazı gibi koştururduk=)) gitmeyelii 10 sene rahat olmşştur yolum hep düşer ama bi girmedimm ama bu posttan snra kesinlkle en yakın zamanda ordayımm =)) bu arada kalecilikte çok yakışmış ablacım =))

  2. ASLI says:

    süpersin 🙂 tam bu aps nerdedir yazacaktım yazının devamında belitrmişsin , bu arada banada çok yakınmış :)) ceket süperrr çok yakışmış bence daha sık ceket giymelisin

  3. DB JUNK says:

    Çok tatlı fotoğraflar:) Özledim:)

  4. biu says:

    ezgicim, ben de eskıden daha sık giderdim, hemen orda oturuyordum ben de 92den beri, bir ara taşındık şimdi yine ordayım, aps artık sık sık ziyaret edilecek :)aslıcım, teşekkür ederim, ceketle ben de barışık sayılırım bundan sonra 🙂 hepimiz yakın otuyoruz bu arada şaka gibi! 🙂 denizcimm!! ben de özledim çok! ofiste geçince bu ara ömür, böyle kareler çıkıyor 😉

  5. ahah kuzum süper olmuşsun ya bayıldım fotolara

Leave a comment